ورزش نرمش سلامتی

برای اینکه بدنی همیشه آماده داشته باشیم، باید کنار ورزش، خیلی چیزها رو داشته باشیم. باهم یاد بگیریم...

ورزش نرمش سلامتی

برای اینکه بدنی همیشه آماده داشته باشیم، باید کنار ورزش، خیلی چیزها رو داشته باشیم. باهم یاد بگیریم...

تا حالا از فواید ماست یونانی نتیجه گرفتید؟

لاغری با ماست یونانی یکی از راهکار هایی است که در کنار رژیم لاغری برخی از متخصصان و کارشناسان تغذیه به شما پیشنهاد می دهند. البته این روش کاهش وزن به تنهایی کارآمد نیست بلکه یک روشی است که باعث سرعت بخشیدن به کاهش وزن و سایز می شود.

 

 ماست یونانی یک ماست کم بسیار کم کالری اما سرشار از مواد مغذی و حیاتی است که امروزه بین افرادی که رژیم لاغری و بدنسازی را دنبال می کنند طرفدار بسیاری پیدا کرده است.

ماست یونانی برای لاغری بسیار مفید تر از ماست کم چرب معمولی است؛ پرا که در زمان تولید این نوع از ماست یک مرحله بیشتر چربی های آن گرفته می شود و تقریبا به یک ماست بدون چربی اما مغذی تبدیل می شود.


وجود پروتئین زیاد در ماست یونانی

اصلی ترین خاصیتی که ماست یونانی دارد آن است که در ترکیبات خود سرشار از پروتئین های جاذب می باشد. پروتئین اصلی ترین مواد برای تشکیل و کارکرد تمامی اجزای بدن است.

اما این نوع پروتئین می تواند به لاغری با ماست یونانی کمک کند. این گونه که پروتئین های آن کاملا جذب می شوند و این بدان معنا است در بدن به صورت توده های چاق کننده ذخیره نمی شوند.

ماست یونانی یک ماست بسیار خوشمزه و خامه‌ای است که پروتئین بالایی هم دارد. اما چرا ممکن است دست از خوردن این ماست بکشید؟  شاید با محصولی بهتر از ماست یونانی آشنا شوید که ماست ایسلندی نام دارد.

افرادی که در ایسلند زندگی می‌کنند از دیرباز دارای عادت‌های خاصی در مصرف محصولات لبنی هستند که ماست ایسلندی هم جزء این محصولات قرار می‌گیرد. این ماست از شیر بدون چربی درست می‌شود؛ به همین دلیل دارای چربی صفر اما پروتئین بالا است. ماست ایسلندی را می‌توانید به عنوان یک وعده کامل، مفید و پر پروتئین به عنوان صبحانه، همراه با انواع میوه میل کنید هم‌چنین اگر می‌خواهید رژیم پرپروتئین و بدون چربی بگیرید حتما این ماست را در برنامه غذایی خود قرار دهید زیرا پروتئین این ماست ۳ برابر ماست‌های عادی است و چربی و قند صفر دارد.

این ماست در هر ۱۰۰ گرم دارای چربی و قندی برابر با صفر و میزان پروتئین ۹ گرم است؛ بنابراین از لحاظ تغذیه‌ای، ماست ایسلندی به عنوان یک وعده غذایی خوب و مفید می‌تواند کاربرد داشته باشد. ماست ایسلندی به خاطر خواص نام برده شده، جایگزین خوبی برای ورزشکاران و افرادی که دارای ر‌ژیم‌های خاص هستند، است.

احساس سیر بودن با مصرف ماست یونانی

یکی از مواردی که اغلب باعث می شود متخصصان تغذیه و کارشناسان آن لاغری با ماست یونانی را تایید کنند این می باشد که این ماست به دلیل وجود پروتئین بالایی که دارد باعث می شود زمانی که آن را به خصوص در میان وعده مصرف می کنید تا زمان شام احساس گرسنگی نداشته باشید و از طرفی به دلیل وجود ریز مغذی ها این احساس سیری کردن برای طولانی مدت به شما آسیبی نخواهد رساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد