ورزش نرمش سلامتی

برای اینکه بدنی همیشه آماده داشته باشیم، باید کنار ورزش، خیلی چیزها رو داشته باشیم. باهم یاد بگیریم...

ورزش نرمش سلامتی

برای اینکه بدنی همیشه آماده داشته باشیم، باید کنار ورزش، خیلی چیزها رو داشته باشیم. باهم یاد بگیریم...

راهکارهای موثر برای جلوگیری از ایجاد لک و پیس

زیبایی و شادابی پوست نقش مؤثری در افزایش اعتماد به نفس افراد  دارد. از طرف دیگر اعتماد به نفس بر تعاملات اجتماعی و موفقیت ما تأثیر انکار‌ناپذیری دارد. در صورتی که شما از جمله افرادی هستید که به دلیل لکه‌‌های صورت از رفتن در جمع دوستان و اجتماع خودداری ‌‌می‌کنید یا اگر مدت زمان طولانی است که نگران لکه‌‌های روی صورتتان هستید، باید بگوییم که نشستن در خانه و دست روی دست گذاشتن، راه حل این مشکل نیست. باید راهی پیدا کنید که پوستی تمیز و شفاف داشته باشید و اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابید. امروز شما با بهترین راهکارهای خانگی از بین بردن لک صورت آشنا ‌‌می‌شوید.


  ادامه مطلب ...

در مورد جدیدترین علام کرونا بیشتر بدانید

وقتی در اواخر سال میلادی ۲۰۱۹ ویروس خطرناک کرونا برای نخستین بار در چین شناخته شد، شاید کسی گمان نمی‌کرد که این ویروس باعث ایجاد همه‌گیری در سطح جهان شود و تا فصل شیوع سرماخوردگی طول بکشد.

اکنون که این ویروس همچنان در همه جهان شیوع فراوان دارد و فصل سرماخوردگی در نیمکره شمالی زمین آغاز شده است، برخی پرسش‌ها درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های سرماخوردگی و عفونت کرونا در ذهن ما وجود دارد که در این نوشتار به آنها می‌پردازیم.

  ادامه مطلب ...

خوراکی هایی که کمک می کنند صورتمان چاق شود

راههای موثر و در دسترس بسیار خوبی وجود دارند که می توان با آنها به هرچه پرتر جلوه کردن صورت دست یافت.
از رژیم غذایی صحیح که باید پزشک آنرا تنظیم کند گرفته تا حرکات ورزشی و یوگای صورت می‌توانند به عنوان بهترین راهها برای چاقی صورت باشند. اما باید در نظر داشت که همیشه در روند لاغری و کاهش وزن، صورت نیز لاغر می‌شود.
اما در ادامه برخی از راهکارها را ارائه خواهیم کرد که این روند را به تاخیر بیندازد. 

ادامه مطلب ...